Mistr – Profesionál ve výrobě II.

Mistr a jeho komunikace se zaměstnanci.

Cíl semináře:
  • Možnost otevřít klíčové témata vnitrofiremní komunikace a strategie řešení náročných situací v komunikaci mistra se zaměstnanci. Naučíte se jak efektivně řídit interpersonální vztahy bez konfliktů a vnitřního tlaku. Pochopíte, jak lze jednoduše uplatňovat principy vnitřního zákazníka ve vztazích uvnitř firmy, prohloubíte své osobnostní kompetence a naučíte se asertivně jednat. 
 
Obsah semináře:
  • Komunikační toky se zaměstnanci a jejich funkčnost ve Vaší firmě.
  • Verbální a neverbální komunikace a jak se projevujete – interaktivní nácvik.
  • Chování a myšlení mistra v obtížných situacích – interaktivní nácvik.
  • Kompetence jednotlivých pracovníků a jejich dodržování.
  • Asertivita a její využití v pracovní praxi.
  • Manipulace s lidmi a její kladné i záporné roviny. 
  • Řešení konfliktů na pracovišti „Pryč z bludného kruhu“.
  • Rozsviťte svůj tým a nalezněte vnitřní energii. „Psychohygiena a relaxace“.
 
Komu je seminář určen:
  • Mistrům a vedoucím pracovníkům týmu, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců. 
 
Metody a formy výuky:
  • Interaktivní výklad s diskusí.
  • Modelové situace.
  • Skupinová práce.
  • Praktické řešení modelových a reálných situací.

Časová dotace semináře:

  • Čistá doba interaktivního tréninku v jednom modulu je minimálně 7  výukových hodin (45 min). Strukturu, obsah a formu realizace programu je možné zcela upravit dle přání klienta.
 
Materiály pro účastníky:
  • Účastníci semináře obdrží textové pracovní materiály a psací potřeby.
  • Materiály, které vzniknou na základe vašeho impulsu přímo pro Vás.
Vytvořil: 2010 © Smartware s.r.o., Redakční systém MultiCMS
Zásady zpracování osobních údajů | foto © Fotolia | design © 2010 Vítězslav Jančák