Profesionální sekretářka-asistentka a její efektivní komunikace

Cíl semináře:

  • Sekretářka - asistentka je klíčovým pracovníkem firmy. Jejím hlavním posláním je efektivní a účinná podpora managementu a týmu.  Hlavním cílem semináře je rozvinout spolehlivost a kreativitu účastníků s podmínkou osvojení si základních znalostí, dovedností a technik potřebných k vykonávání důležité profesní činnosti. Zaměření semináře je koncipováno na vedení sekretariátu, vedení obchodní korespondence, personalistiky, organizace a plánování práce a času, rozvoj komunikačních dovednosti, prezentačních dovedností atd.
 
Obsah semináře:

  • Kompetence sekretářky/asistentky pro výkon pracovní pozice. 
  • Jak vypadají vlastnosti ideální sekretářky/asistentky a jak je můžete dále rozvíjet.
  • V čem se musíte neustále zdokonalovat a jakým způsobem.
  • Praktické cvičení a vlastní sebereflexe účastníka s ohledem na tyto oblasti:
  1. Komunikační dovednosti 
  2. Asertivní jednáni v praxi 
  3. Prezentační dovednosti 
  4. Vedení pracovního týmu a delegování úkolů 
  5. Organizace práce a času  
  6. Týmová spolupráce 
  7. Analytické schopnosti a dovednosti 
  8. Prozákaznický přístup 
  9. Kreativita  
  10. Charakter 
  11. Motivace a postoje k práci 
  • Řešení problémových situací na pracovišti/ praktické nácviky
  • Důležitost psychologických aspektů mezilidské komunikace v praxi sekretářky/asistentky 
  • Jak se naučit „číst" z chování, výrazů, postoje, gest a dalších projevů ostatních. 
  • Jak jednat s agresivním nebo rozčileným člověkem. 
  • Mluvíme spolu pohledy. 
  • Mluvíme výrazem obličeje – mimikou.  M
  • luvíme gesty – gestikulací. 
  • Mluvíme svými pohyby. 
  • Mluvíme svými postoji a pozicemi. 
  • Mluvíme podáním ruky. 
  • Mluvíme svým přiblížením k ostatním. 
  • Mluvíme svým zjevem. 
  • Mluvíme úpravou svého prostředí. 
  • Mluvíme spolu svrchními tóny řeči.
 
Komu je seminář určen:

  • Asistentkám
  • Sekretářkám 
  • Operátorkám na všech stupních organizačního schématu
  • Všem, kteří mají potřebu se sebevzdělávat a asertivně komunikovat.
 
Reálný cíl absolventa:

  • Účastnice semináře získají komplexní obraz o tom, co by skutečně profesionální sekretářka/asistentka měla ovládat. Naučíte se technikám profesionální prezentace, zdokonalíte si komunikační schopnosti, jak osobně tak v telefonickém rozhovoru, a získáte cenné doporučení pro efektivní řízení vlastního času. 

Časová dotace semináře:

  • Čistá doba interaktivního tréninku v jednom modulu je minimálně 7 výukových hodin (45 min). Strukturu, obsah a formu realizace programu je možné zcela upravit dle přání klienta.
 
Materiály pro účastníky: 
  • Účastníci semináře obdrží textové pracovní materiály a psací potřeby.
  • Materiály, které vzniknou na základě vašeho impulsu přímo pro vás.
Vytvořil: 2010 © Smartware s.r.o., Redakční systém MultiCMS
Zásady zpracování osobních údajů | foto © Fotolia | design © 2010 Vítězslav Jančák